Gilde Walcheren

wij helpen u graag verder



Onze Werkwijze


In verband met de privacy wetgeving met de daaraan verbonden voorwaarden is de werkwijze van het Gilde met ingang van 2020 gewijzigd. Hoe gaan we te werk bij een inkomende advies- of hulpaanvraag? Hier het antwoord:

● De aanvragen komen binnen bij onze coördinator, waar uw aanvraag wordt geregistreerd.

● De coördinator zoekt de dichtstbijzijnde adviseur die op het betreffende gebied deskundig is.

● Uw aanvraag gegevens worden dan doorgestuurd naar de betreffende adviseur.

● De ter zake kundige adviseur gaat vervolgens contact met u opnemen.

● De aanvraag proberen we direct af te handelen, soms is hier meer tijd voor nodig.

● Als de aanvraag alleen naar wens kan worden afgehandeld via een huisbezoek dan wordt hiervoor een afspraak gemaakt.

● Uw aanvraag gegevens worden maximaal 1 jaar bewaard, waarna deze worden verwijderd uit onze bestanden.

Kijkt u ook nog even naar onze voorwaarden;

Voorwaarden
Contact








© 2020 copyright Stichting Gilde Walcheren - LunVisie 20200512